Напівгерметичні поршневі компресори BOCK HG (охолодження всмоктуваним газом)
Напівгерметичні поршневі компресори BOCK HG використовуються в доктрических каскадних системах з використанням СО2. Ці моделі компресорів
відмінний варіант для промислових холодильних установок і
супермаркетів. Тиск конденсації у них може створюватися не більш ніж 40
бар, що відповідає температурі конденсації близько 50С.
Серед ключових особливостей напівгерметичних поршневих компресорів BOCK HG можна виділити надійну систему змащення, міцну конструкцію клапанних дощок, ергономічну конструкцію кривошипно-шатунного механізму, який відрізняється високою стійкістю до зносу. Зверніть увагу, що ретельно продумана конструкція підшипників ковзання дозволила знизити ступінь тертя, а алюмінієві поршні для більшої надійності мають два кільця. А ось система мастила не просто надійна, вона відрізняється високим рівнем безпеки. Напрямок обертання колінчастого вала абсолютно не має значення, адже мастило забезпечує масляний насос з великим об'ємом картера. При цьому всі моделі напівгерметичних поршневих компресорів BOCK HG спочатку заправлені фірмовим маслом Bock C55E. Його особливість полягає у високій термічній стабільності, завдяки якій воно відмінно перемішується з СО2 і розчиняється в ньому. Для підвищення ефективності в складних температурних умовах, картер може бути оснащений саморегулівним підігрівачем масла, який йде в стандартній комплектації. Він легко встановлюється на корпусі в спеціальний отвір на моделях компресорів HGX12P, HGX22P, HGX34P, а в моделях HGX4 для установки необхідно використовувати перехідну муфту.
Важливу роль в процесі експлуатації компресора також відіграє регулювання частоти обертання. У моделях компресорів HGX12P, HGX22P, HGX34P може бути встановлена електронна система контролю — Bock EFC (Electronic Frequency Control). Її характерною особливістю є легкість установки, прості налаштування і те, що вона дозволяє на 25% знизити енергоспоживання.
У базову комплектацію всіх напівгерметичних поршневих компресорів BOCK HG на СО2 входить також електронний блок захисту. Він дозволяє контролювати ступінь нагрівання обмоток завдяки встановленим на них датчикам РТС, передає сигнал на контрольні світлодіоди. Температуру газу на лінії нагнітання контролює захисний термостат, також підключений до захисного блоку двигуна Bock MP10.