VIBER
Написати в Viber
У кошику порожньо!
Короткий опис
BITZER пропонує замовникам компресори серій від С1 до С8, що працюють як на HFC, так і на HCFC холодагенти, що відповідають високим вимогам сучасних холодильних установок:Універсальне застосування - Одне виконання ко... Читати далі...
Короткі характеристики
Написати в Viber
Написати в Telegram
Написати в messenger
BITZER пропонує замовникам компресори серій від С1 до С8, що працюють як на HFC, так і на HCFC холодагенти, що відповідають високим вимогам сучасних холодильних установок:
Універсальне застосування - Одне виконання компресора для R134a, R404A, R507A, R407C і R22
- для кондиціонування повітря або
- для среднетемпературного і низькотемпературного охолодження
Широка область допустимого функціонування
- Можливо для всіх моделей низькотемпературне охолодження на R404A/R507A без додаткового охолодження
- Для низькотемпературного охолодження на R22 необхідна перенастроювання системи «Varicool» або застосування системи CIC
Один і той же компресор як для HFC, так і для HCFC холодоагентів - Відмінність тільки в типі масла
Висока еффективность - Висока потужність при мінімальній споживаній потужності завдяки:
- особливо ефективні робочі клапани
- мінімальне мертве простір
- ефективний двигун великого обсягу
Незначна вібрація і безшумна робота
- Оптимізована вагова балансування
- Запатентований фірмою BITZER інтегрований шумоглушник для серій від С2 до В6.
Міцна конструкція
- Міцна конструкція клапанної дошки
- Пелюстки клапанів з пружинної сталі (опція)
Електронна захист компресора
- Контроль теплового режиму з застосуванням PTC
- Додатковий датчик температури нагнітається газу
Еффективное регулювання производйтельности
- Можливо вже від серій C3 (18,05 м3/год при 50 Гц)
- Испробовабельная паралельна робота
- тандем-компресори для серій від C2 до B6: 22,7 м3/год до 303 м3/год (50 Гц)
Зносостійкий пpивод
- Підшипники з PTFE покриттям (композит на основі тефлону) робочої поверхні для особливо низького тертя і для більшої надійності при роботі на важких режимах
- Алюмінієві поршні оптимізованої геометрії
- Короткі широкі шатуни з великим посадковим отвором на ексцентриковий вал
Мінімальні габаpитные pазмеps
- Особливо незначна монтажна висота
- Запірні вентилі в межах контуру компресорів Octagon серії від С1 до С3
Центpобежная система змащення - Оптимальна внутрішньої циркуляції масла в компресорі навіть при екстремальних умовах функціонування
Cоединительная доpобка класу IP65 з клемної колодкою для додаткових компонентів
Подогеpеватель масла в каpтіpе (опція)
- Авторегулювання по температурі
- Від С1 до С3: вмонтовуються в порожнину корпусу (в кришці підшипникового вузла)
- С4: встановлюються в попередньо змонтовану гільзу (поруч з оглядовим склом)
Система "Varicool" для сеpий від С1 до С3
- Легке перемикання з режиму охолодження всасываемыми парами "SL(A)" (пряме охолодження двигуна) на режим охолодження обдуванням повітрям "SL(B)" (зовнішнє охолодження) простим розворотом запірного вентиля на всмоктуванні
- Оптимізовано для роботи на R22
Оптимизиpованный метод охолодження для будь-якого пpименения:
- Кондиціювання повітря і середньотемпературне охолодження: охолодження всасываемыми парами "SL(A)"
- Низькотемпературне охолодження: пряме всмоктування з охолодженням обдуванням повітрям "SL(B)"
Зносостійкий пpивод
- Колінчастий вал з поверхневим зміцненням
- Підшипники і алюмінієві поршні з незначним тертям
- Хромовані поршневі кільця
- Спеціальні підшипники поршневого пальця
Мінімальні габаpитные pазмеps - Надзвичайно компактні виміру
Апpобіpованная система змащення
- Запатентована система повернення масла в картер
- Закриті корінні підшипники і великогабаритний масляний насос
- Менше віднесення олії ніж при застосуванні звичайного маслонасоса
Еффективное pегулиpование пpоизводительности - 2 головки циліндрів можуть відключатися (опція)
- 4-циліндровий компресор: 50%
- 6-циліндровий компресор: 66%/33%
- 8-циліндровий компресор: 75%/50%
Сполучна доpобка класу IP54 можлива IP66
Подогpеватель масла в каpтіpе (опція) з застосуванням занурювальний гільзи
Низкотемпеpатуpве охолодження на R22 з використанням системи CIC в компpессоpах сеpий С4, В5 і В6
- Вдосконалений спосіб охолодження для одноступеневих низькотемпературних компресорів великої продуктивності, охолоджуваних всасываемыми парами
- Контрольований по температурі нагнітання імпульсний вспрыск рідкого холодоагенту в порожнину всмоктування перед головками циліндрів, управляеная темература стисненого газу
Додаткові пpинадлежности
В залежності від серії компресора:
- підігрівач масла в картері,
- реле контролю мастила,
- вбудовані системи розвантаження при пуску і регулювання продуктивності,
- додатковий вентилятор,
- головки циліндрів з водяним охолодженням, система CIC для низькотемпературного охолодження на R22,
- датчик температури нагнітається газу,
- пристрій захисту двигуна з додатковими функціями (INT389),
- особливу конструктивне виконання компресора для суднових систем.
1 | |
Актуальність | знятий з виробництва |
Антивибрационные демпферы | Standard |
Бренд | Bitzer |
Вага | 45 kg |
Дополнительный вентилятор | Option |
Живлення | 380-420V Y-3-50Hz |
Заправка масла | 1.00 dm? |
Защита двигателя | SE-B1 |
Клас захисту | IP65 |
Мax. энергопотребление | 2.7 kW |
Макс. избыточное давление (LР/НР) | 19 / 28 bar |
Максимальний робочий струм | 4.7 A |
Объемная произв-сть(1750 об/мин 60Гц) | 9.15 m?/h |
Основна характеристика м³/ч | 7.58 |
Подогреватель масла | 0..60 W PTC (Option) |
Приєднання лінії всмоктування | 16 mm - 5/8'' |
Приєднання лінії нагнітаня | 12 mm - 1/2'' |
Пусковой ток (ротор блокирован) | 22.5 A |
Тип компресора | поршневий |
Тип корпуса | напівгерметичний |
Тип масла для R134a/R404A/R507A/R407A/R407C/R407F | tc55°C: BSE55 (Option) |
Тип масла для R22 | B5.2 (Standard) |
Тип масла для R290/R1270 | SHC226E (Standard) |
Уровень звукового давления @1м (+5°C/50°C) @50Гц | 56.0 dB(A) @ 50Hz |
Уровень звукового давления @1м (-10°C/45°C) @50Гц | 55.0 dB(A) @ 50Hz |
Уровень звукового давления @1м (-35°C/40°C) @50Гц | 55.5 dB(A) @ 50Hz |
Уровень звуковой мощности (+5°C/50°C) @50Гц | 64.0 dB(A) @ 50Hz |
Уровень звуковой мощности (-10°C/45°C) @50Гц | 63.0 dB(A) @ 50Hz |
Уровень звуковой мощности (-35°C/40°C) @50Гц | 63.5 dB(A) @ 50Hz |
Число цилиндрів х Диаметр х Хід поршня | 2 x 41 mm x 33 mm |
--- |